Yoo Mina-San!! Bem vindos ao meu blog!!

segunda-feira, 31 de dezembro de 2012

Top 5: DRRR!!

English:
 
Hey guys!!
 
Today's post is in English because our blog is getting inrtenational!! \o/
 
Don't worry, there's going to be a translation in Portuguese at the ending!!
 
So, I was looking for some DRRR!! Cosplay on DA, and then I found this amazing cosplay of Shizuo, made by Soubixcos, and then I thought it would be a good idea to come back with my Top 5 with a DRRR!! Cosplay post!!
 
TRADUÇÃO:
 
Hey pessoal!!
 
O post de hoje entá em Ingles porque nosso blog está ficando internacional!! \o/
 
Não se preocupem, terá uma tradução em Portugues no fim!!
 
Então, eu estava procurando uns Cosplays de DRRR!! no DA, e então eu encontrei esse incrivel cosplay do Shizuo, feito por Soubixcos, e então eu pensei que seria uma boa ideia voltar com meu Top 5 com um post sobre Cosplay de Durarara!!.
 
Shizuo, by Soubixcos
 
Izaya, by Mel-Arcobaleno
 
Celty, by Sumichu
 
 
Kida, by yunohrosh
 
And for some Fan Girlism:
 
Shizuo and Izaya, by Smexy-Boy
 
Well, this is all!! Ja Nee!! ~

Nenhum comentário:

Postar um comentário